איך לטעום יין כמו מקצועניםקל לטעום יין כמו טועם יין מקצועי. המאמר הזה ייתן לכם את הטיפים הטובים ביותר שידריכו אתכם איך לטעום יין, איך להעריך יין ואיך להיפטר מכל הרמזים לאואנופוביה!

אנשים טועמים יין כבר אלפי שנים. אנשים מרוויחים כסף כטועמי יין כבר מעל ל-100 שנים. מה הם יודעים שאתם לא? כשזה מגיע לטעימת יין והבנה איך להעריך יין על תכונותיו ולשים לב לפגמיו, אחרי קריאת הדף הזה, לא הרבה. כמובן שתהיה להם הבנה רחבה יותר בהיסטוריית היין, הענבים, מהיכן הגיע הכינוי של היין, כמו גם הכימיה שמאחורי הדברים, אבל ידיעת סוג מעניין כזה של אינפורמציה לא יהפוך אתכם לטועמים טובים יותר. אחרי שתקראו את העמוד הזה, ותטעמו שוב ושוב יין, אתם תהפכו לטועמים טובים יותר. http://www.mya-locksmith.com

אואנופוביה, הפחד מיין. בואו ניפטר מכל פחד שיש לכם לגבי טעימת יין בגלל שיין הוא משקה של תענוגות נהנתניות, ואין צורך לפחד מזה.

זכרו שטעימת יין, שתיית יין והערכת יין קשורים, אך הם כישורים שונים. טעימת יין היא כמו חינוך שיעזור לכם להבין את היין ויעזור לכם להבין האם אתם אוהבים אותו או לא. הערכת יין היא מבט מעמיק וביקורתי יותר על היין, או היינות שבוחנים. הערכת יין לרוב נעשית בקבוצות כך שתוכלו להשוות בין יינות ובין קבוצות של יינות. שתיית יין היא לשם ההנאה. אנחנו מקווים שתבלו את זמנכם בשתיית יין ולא בהערכה או טעימה שלו. היינות הטובים בעולם נועדו להנאה עם חברים ומשפחה בזמן הארוחה.

בעיה נפוצה שיש לאנשים עם יין נקראת "אואנופוביה", פחד מיין. הפחד מגיע ממגוון פקטורים, החל מחוסר היכרות עם היין ועד דיבור על יין והסבר של מה אתם מרגישים בפה בזמן הטעימה.

הצעד הראשון בהבנה של איך לטעום יין היא להתגבר על הפחד. אין צודק ולא צודק כשמדובר במה שאתם טועמים. אתם תמיד תאהבו את מה שאתם אוהבים בגלל שאתם אוהבים את זה. אל תתייחסו לגיק בחנות היינות עם אוצר המילים המפואר. הוא טועם יותר יין מכם, אבל הוא לא יכול להחליט איזה יין מתאים לחך שלכם, רק אתם יכולים. לרוע המזל, יותר מדי אנשים מסבכים את עניין היין. יין כמשקה ייחודי הוא מורכב. הבנת יין היא קלה. השוואת יינות היא אפילו יותר קלה.

הדרך הקלה להסתכל על הכל היא ככה, קחו שתיים או שלוש כוסות שונות של יינות דומים והשוו ביניהם. אתם הולכים לאהוב אחד יותר מהאחרים, וכוס אחת תהיה גרועה יותר. אתם לא צריכים להיות מומחים באוצר המילים על מנת לומר שאתם אוהבים יין אחד ולא אוהבים אחר. עם הזמן, אוצר המילים שלכם ישתפר. לעת עתה, בואו נתמקד בבסיס של איך לטעום יין. על מנת להיות טועמי יין טובים, כל מה שאתם צריכים זה את החושים שלכם – ראייה, ריח, טעם ומגע. עם מעט אימון, תוכלו לראות שזה קל להיות טועם יין טוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *